zaterdag 22 november 2014

Card in a box in kraft met wit

Hoi allemaal!

Vandaag wil ik jullie mijn card in a box in wit met kraft laten zien. Op de Marianne Design Challenge Blog is challenge #117Maak een kaart/creatie in wit met kraft. De Marianne Design stempel/afbeelding mag wel gekleurd zijn. (de rest dus NIET!!) Een ontzettend leuke challenge weer!

Ik heb gekozen voor een card in a box omdat ik dit wel heel toepasselijk vond voor deze challenge. Een card in a box is altijd een heel druk doosje maar ik heb het rustig gehouden. Dit is het resultaat:





Gebruikte materialen:

Kraftkarton uit eigen collectie
Ribbelkarton uit eigen collectie
Papicolor hagelwit en anjerwit
Don en Daisy DDK3217
Snowpaper CA3104
Sterren DF3408
Dennetak LR0181
Swirls LR0271
Bloemen LR0142
Finse ijssterren LR0125
Bolletjes EL8531

Met deze card in a box doe ik mee met challenge #117 van Marianne Design Challenge Blog.

Ik hoor graag van jullie wat jullie van mijn creatie vinden!

14 opmerkingen:

  1. Schitterende card in a box heb je gemaakt Chantal.
    Ontzettend leuk dat je dit met cardboard hebt gedaan!
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Groetjes,
    Marleen
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is prachtig geworden Chantal!
    Leuk modelletje ook!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi gemaakt met het ribkarton! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig !!! Erg mooi gemaakt.
    Gezellig dat je met ons meedoet.

    Mieke, MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuk gedaan. Het is een plaatje, Chantal.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dank voor je reactie op mijn blog.
    Wat maak jij een mooie dingen, deze box, wowwie!!! Maar ook het leuke verhuiskaartje en het winterskaartje, prachtig!!!
    Ik ben gelijk je nieuwe volger...:-), hoe leuk is dat?

    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke card in a box heb je gemaakt.
    Bedankt voor het meedoen met onze MD challenge.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super, wat een schitterende card in a box!! Leuke details!
    Dank je wel voor het meedoen!
    Gr Wybrich
    DT MDChallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow schitterend Chantal. Prachtig resultaat
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je dit leuk bedacht Chantal!
    Hij is mooi rustig gebleven maar wel creatief!
    Groetjes, Feyyaz

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie card in a box Chantal. Stoer om de box van ribbelkarton te maken. Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. heel mooi doosje chantal
    bedankt voor het mee doen
    groetjes jolanda bongers
    md challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk doosje! Wat leuk dat je gastdesigner mag zijn! Gefeliciteerd!
    groetjes van Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super mooi gemaakt! Gefeliciteerd met je gastdesignerschap! Groet, Ela

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi wat leuk dat je de tijd en moeite neemt om een reactie achter te laten :) Ik lees de reacties met veel plezier!