zaterdag 1 november 2014

Vogelhuisje

Allereerst wil ik mijn eerste drie volgers welkom heten :) Marleen, Hetty en Thea welkom op mijn blog! Ontzettend leuk dat jullie mij willen volgen! Ik ga natuurlijk jullie ook volgen ;) En Marleen dank jewel voor de tip. Die verander ik zometeen haha.

Ik vond het een leuk idee om deze crea in te lijsten. Is weer iets anders dan een gewone kaart. Ik vond het ook een leuk idee om de bodem te vullen met roosjes. Nou komt ie ... mijn eerste crea op mijn blog (de foto is niet zo mooi). 


Gebruikte materialen:

Ikea fotolijst RIBBA wissellijst wit
Paperbloc Vintage pastels PK9080 
en Eline's winter pastels PB7046
Vogels Collectables Bird COL1301
Takjes en roosjes Creatables LR0256
Lint Eline's huis EL8531
Hartjes verschillende mallen van Marianne Design

Ik hoop dat jullie dit een leuke creatie vinden!

7 opmerkingen:

  1. Mijn complimenten voor je nieuwe blog Chantal en wat een schitterend kaartje heb je er al opgezet, mijn complimenten.
    Ben ook gelijk volger van je geworden.
    Liefs Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Onwijs mooi gemaakt!
    Heerlijk vorlijk met deze mooie kleuren en alle bloemetjes.
    Super gemaakt Chantal.
    Gezellig dat je mijn blog ook hebt gevonden.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zie ook dat je het goede logo van de MD challenge blog hebt gevonden!!

      Verwijderen
    2. Ja dat moest er natuurlijk meteen af ;) hahaha. Nogmaals thanx for the heads up!

      Verwijderen
  3. Leuk idee om je creatie zo in te lijsten! mooi hoor!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw Chantal onwijs creatief van je!
    Keep up the good work!
    Groetjes, Feyyaz

    BeantwoordenVerwijderen

Hoi wat leuk dat je de tijd en moeite neemt om een reactie achter te laten :) Ik lees de reacties met veel plezier!